2014. február 19.

Ismerd meg a Nyitott szemek zenéit!

Sziasztok! :)
Mint láthatjátok, most egy rendhagyó bejegyzéssel érkezem, ami az előbb pattant ki a fejemből. Rátaláltam arra a lejátszási listára, amit akkor hallgattam, mikor a Nyitott szemeken dolgoztam, és most újrahallgatom, és annyira előjönnek azok az érzések... :D Biztos veletek is volt már úgy, hogy egy-egy dal, illat, kép vagy hely felidézett bennetek egy csomó emléket. Na nekem most ez van, és nagyon tetszik. Szinte látom magam előtt, ahogy az ágyon terpeszkedem, ölemben a netbookom, és azon agyalok, hogyan tovább. 
Szóval most ezeket a dalokat szeretném megmutatni nektek ezen a kora estén. Remélem, tetszeni fognak, mert én még mindig szeretem őket. :3 

I ain't Checotah Anymore - ezt a dalt én mindig Janához kötöttem, de nem tudom, miért... talán mert olyan country :3
Flat On The Floor - hát ez nem valami HG, de valamiért ez is Jana :D
Rules - ez abszolút, eleve is az első filmhez írták


MINDENKINEK TOVÁBBI KELLEMES ESTÉT! :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése